Wednesday, May 18, 2011

PAS Seremban memang hebat..... Macam boleh bertanding di Ampangan jer...

Melalui ghamba-ghamba muktamar PAS Kawasan Seghomban, sahlah memang hebat PAS Seghomban dalam muktamar walau pun hanya peringkat kawasan sajo!. Tahniah...

Seghomban memang hebat dari banyak sogi dari muktamarnya sehinggalah soal perebutan jawatannyo. Kawasan yang tiado perebutan jawatan macam Seghomban, kuranglah hebatnyo. Cumo pertandingan dalam mengisi jawatan itu perkara biaso bagi Pas dari dulu lagi, apatah lagi dalam politik yang mengamalkan pemilihan atau demokrasi.

Dulu, perebutan untuk mendapekkan jawatan itu perkagho LUARBIASO. Tiado yang  nak jawatan sobab sodar jawatan adalah amanah dan bobanan.

Kini perebutan untuk mendapekkan jawatan itu perkagho BIASO, kerano masing-masing meraghokan diolah yang paling layak dan paling hebat. Pemimpin yang sudah lamo beghado ditakhto tak mahun turun walaupun dah lamo dan dah kobeh buntut duduk di takhto, sebab dio ghaso tak do pemimpin lain yang lebih layak dan lebih hebat dari ea!..

Kalau boto-boto hebat Seghomban ni, buktikanlah dengan menghobut Longgeng dari UMNO dan BN dalam PRU 13 nanti. Jangan hebat sesamo kito yo. Kono lobih hebat melawan thoghut!.

Nampak-nampak ea.. kalau sehebat nilah PAS seghomban ni..... DUN Ampangan bolehlah PAS usohokan untuk bertanding ni.... Insya Allah.

No comments: